Sunday, June 21, 2009

Selamat Hari Bapa

Tiada satu pon celebration untuk menyambut hari istimewa sebegini..
hihi...walau camner pon, aku telah menghadiahkan ayah "tong biru"
untuk kegunaannye semasa berniaga.
Mana taknyer, tong ituh dah tak berganti buat masa yang lame
dan sekian lame gaklah aku berniat suatu hari nak hadiahkan ayah tong itu,
buleh lah ayah letak daging burger dan sayur mayur dalam tong baru..huhu
Selamat Hari Bapa untuk ayah...
Pagi tadi :
Aku : ayah, ade hadiah untuk ayah..
Ayah : Mane?
Aku : Tu Hah! Kat dapur..tong biru tuh..
Ayah : senyap..(ntah suke ke tidak..hihi!)
rawk tul aku..membagi secara tidak bereben dan berbalut..Tapi, seriously..aku ikhlas
AKU SAYANG AYAH AKU

Aku ingat lagi, hari pertame ke sekolah,
pakai kasut baru woo..putih berseri lagi,
dek kerana tem tuh sekolah banjir,
ayah sanggup dokong, xmo kaki aku cecah air, nanti kasut basah dan kotor
tapi.....
balik tuh aku balik jua dgn kasut yang kotor...
pasal ape..aku berlari2 an di tempat becak..sesia ayah dokong aku pg tuh.
Ayah aku keje gomen...petang hari berniaga kat pasar malam 3 kali seminggu,
dengan peluh keringatnyer berpanas mencari rezeki untuk kami,
Terima kasih ye ayah, sayang ayah,

Tanpa usaha ayah ini, tidak lah dapat kami hidup senang..
wah..bila lah darah biznesman nih mau turun kat aku yeh..

Ayahku aka tok E-Sha...1st time ayahku kendong budak camnih,tem aku ngan adek2 tak pernah die wat camnih tau..


Selamat Hari Bapa juga untuk

Suami ku n Ayah E-Sha, huhu..bukan xmo sambut dengan mu wahai sayang...

x lame lagi kan kite nak celeb 2nd year anniversary

ibu dah tempah kek untuk hari ituh..

Suamiku or incik Marus kite (IMK) ni seorang ayah yang penyayang,

buleh dikatekan tak pernah nak marah2 E-Sha, terlalu manjakan anak itu lah

walopun pura2 marah..e-Sha tada takot pon...

IMK telah menjalankan tanggungjawab sbg seorang ayah dgn penuh dedikasi

Sayang kamoo...











No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany