Wednesday, July 1, 2009

kami sudah 2 tahun bersame...



Alhamdulillah, berkat dari yang Maha kuasa, kami bahagia setelah 2 tahun kami bersama. Ku doakan semoga hubungan ini kekal mesra, ceria, diserikan lagi dengan segala sokongan bagai....tolenrasi dan kerjasama yang utuh..dan aper yang penting..Saling sayang menyayang antara kami yang tanpa jemu..oh...xmo jemu plz...




Kami telah bertunang pada Bulan 9 tahun 2006 (luper plaks tarikh...tembak kang!!), diijabkabulkan pada 30hb Jun 2007 (semalam lah 30hb Jun 2009 anniversary kami) dan disandingkan pada 7hb 7 2007.


Pada ulang tahun yang pertama, kami celebrate dengan mengadakan kenduri aqiqah dan cukur jambul untuk puteri kesayangan kami..Ye! kami telah memakai baju nikah kami semule..heheh!



Dan..semalam kami telah menyambut secara simple di rumah sewa kami..hanya kami bertiga! Untuk peristiwa ini, dek kerana teringin mau makan kek buatan kak Shima, make aku telah meng'order'nyer dari beliau..trimas sudi amek order..ini adalah kerna ku menghargai kemahirannye..



Incik Mahrus kite (IMK) balik kul seblas malam camtuh..sebelom tuh..aku telah berhempas pulak wat lauk..waa..lauk apakah ituh..menunyer adalah..



Rendang Ayam (cam nak raye plaks), sayur sawi goreng simple, telur rebus goreng (dpt dari kenduri anak Kak Jem) dan air suam (hauhauaha)...Cam x kene jerk menu nih?




IMK marah2 lah bile balek..ape kes?? Cuti x dapat daaaaa....aku try releks. Pelan minggu nih mau pi Pangkor tau..hancus lunyai! Menci! Pabila dok ngadu itu inih, IMK ternampak kek di atas meja...e eh! canteknyer kek...(ngeh3..mcmlah aku yg wat kek)

Tatkala itu, E-Sha laks ngulit2 nak bangun dari tido..wah..ini sudah bagus..leh r tangkapkan gmbr aku ngan IMK (E-Sha kicik lagi daaa)...Maka, bergambar ngan E-sha je lah ikot turn.


Sangat hepy bile tem tiop lilin spesel tuh..sebab E-Sha kan ader..pabila beliau jadik tukang tiop lilin yang tak bertauliah, amatlah lucu ngan aksi die tuh..geram!!


post signature

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany